helt slut!

Halgen blev super även fast det gick som det gick.. på träningsdagen, lördag, så gick det inte alls som jag tängt mig men tur att allt inte hände på tävlingen, förgasarna kronglade, drivaxel gick! aah, det sög!

men på söndagen... Jag är galet nöjd med körningen, men.. det är en vänsterkurva på hela barnan, och där dog den! :( så fick sparka kopplig för att få igång hen igen.. sen när den kom igång igen, så hade jag juy tappat placeringar! blir så jävla sur! och det var det ävda stället som jag tappade placeringar!! :(
och i sista heatet så gick bilen som.. en skithög.. pluttrade och small som aldrig för!.. typiskt!

aja.. kom 5a i alla heat.. tror jag var 2p utanför final! ;)

och efter folkracen åkte jag å jonas på bio, american pie. vi ville göra nå mysigt tillsammans eftersom att vi har nu varit tillsammans 3 år, igår igentligen! ;)
filmen var så sjukt bra!! och blev men mys kväll! så supernöjd!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback