heeelt sluut!

Blev bad i 5 TIMMAR!!
jag var som slajm i kroppan för han var så trött ;) haha.. och jag lika så!
men nuligger jag nerbäddad i soffan iallafall.. sover hon jonas i natt åå.. prima!!

nu är det bara att ladda upp inför en körlektion i morgonbitti och efter det så blir det jobb på direkten efteråt! :)
full rulle all time!! i bland vet jag själv inte hur jag orkar med :s
Blir även jobb på torsdag när jag fyller! fredagen ledig och jobbar helgen!
får jobba helgen jag fyller 18!!! börja grina!!
men blir nog iallafall utgång på torsdag!!! GAAHH.. nu är det fan inte långt kvar!
tycket det var nyss man satt och räknade 8 år innan man fick ta körkort och nu sitter man här!! ;)

Jajuste.. fick licensen här om dagen ochså!! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback