haha..

kom på nu för mig själv... efter utveklingssamtalet i går så slutade jag ju..
så jag fick övningsköra hem!
Först när jag kom i korsnuingen vid skolan så står TV4 och filmar när jag kommer och kör och rakt in på mig i bilen...
Sedan när jag kom vid korsningen vid sjukhuset (gävle) då kommer snuter upp brevid mig..
så sa jag till pappa - tänk om jag jag fel.. jag kommer sjunka igenom sätet ifall dom stoppar mig!
pappas svar va- du har ju övningskör skylten i bak så du får göra fel.. och föresten så har du sevilsnuten framför också!
och japp.. det var sevil snuten!

höll på att skita ner mig!
konsting ändå att man blir helt knäpp i skallen. helt stel bara för att dom kommer!
oftast är det ju då som man gör fel! iaf jag!
haha.. men klarade mig! ;)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback