chill!

haft ganska fullt upp i dag!
först åkte jag och gjorde naglar, somjag håller på att få spunk på efter som jag inte är van med naglar!
biter ju på mina so en galning och nu kan jag inte det! ;)
så hoppas det försvinner nu med tiden!
men snyggt blev det! lägger upp bild snart ;)
för övrigt så var vi och kollade på telefon till jonas efter det, slutade med att han hade med sig en hem också! så nu kanske man hör vad han säger i telefonen framöver ;) haha!
Sen drog jag hem till pappa och fikade och sedan hjälpte han lite å städa och hänga upp tavlor! lär ju vara fint när man fyller år på torsdag ju!

Men nu sitter jag iallafall och chillar lite med bror hemme hos jonas! han ska sova här med oss i natt! :D
mys!!
och i morgon ska vi åka och bada på parkbadet, eller mamma-muu badet som jack säger fast med +30 u:n!
hha.. gobiten!!

full rulle med buddies valparna!!
hell yeehh!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback