Kaos i skallen!

innan jag skulle sova i går så började jag tänka på zombies? :P
haha.. och jag och jonas kollade på pirates of the caribien :P
iallafall.. så när jag somnade hade jag världens jävla mysko dröm!!
det fanns sombies runt i skogarna där vi bodde i drömmen.. det var jag, jonas, kajkaj, pappa, syster, bror och brors mamma jennie!
så bodde vi i ett timmer hus.. så hade vi någon typ av svimingpool ute i trägården där vi första badade.. med sandbotten :s
så i tidningen på morgon så hade vi läst om en gubbe i tidninden som hade en ekorre som åkte runt och dödade folk..
iallafall så när vi badade så såg vi en gubbe på cykel längre bort över gräskullen.. så vi kutade in i huset och gömde oss.. så såg vi en ekorre som kollade in.. så var TOK FET!! så var det en gubbe som smällde in dörren.. så kom ekorren efter.. så pappa sparkade ekorren mellan benen så den tuppade av.. och gubben försökte ta min och jonas förlivningsringar... så jonas tog stryptag på honom så han spydde.. och jag dunkade han huve i golve..
sen vaknade jag tack och lov! :o

i bland kan man ju undra om jag har nå där uppe överhuvudtaget! :o
har börjat drömt jättemycket såndär.. varför???

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback