inget blir som jag vill..

bara blä!! bajs!! fan!! usch!!
sådär ja! :)
haha.. hade tängt knata till garaget och börja riva två motorer.. meeen.. ken jag de.. näe!
har ingen nyckel! -.-
så ringde pappa i dag.. han hade fått hämtat sina nyklar hos polisen i dag för någon hittat dom i låset på sophuset i går.. men hade mina.. för jag låste upp med mina in till porten och jonas låste upp hos jonas och pappa har ingen nyckel till hans lägenhet!!
så tydligen jag som glömt nyckel där.. får inte riktigt ihop det.. men aja!!

bara en massa krongel!!
men jag slapp iaf göra matte diagnosen i dag!! efter som jag gjort det där redan fick jag träna i boken på det jag kände för ist! så det var heelt OK! :)
så på engelska skulle vi ha glosförhör, vilket jag total glömt  efter som jag jobbat hela helgen.. men var bara ett ord jag  var osäker på så.. så får hålla tummarna att resten blev bra ;)

aja nu ska jag inte sitta här och klaga p min åliga dag!!
nu ska jag ha en bra kväll istället.. eller?
mitt rum lär städas och tvättkorgen är full.. och det lär ju inte fixa sig själv! ;)
så det lär väll bli jag då.. haha..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback