woohoo.. helg!

eller..?
vat inte om jag ska skratt eller gråta.. är trött och har ont i huvudet.. är verkligen en helg jag skulle vilja ligga nerbäddad!
menmen.. ist blir det jobb hela helgen!!
men bli bra när pengarna kommer.. vill få ihop motor till skönheten min!!
så ska jag få ihop en motor till bubblan som pappa ska hämta åt mig i morgon! :)


Föresten... blir så in ihelvete less på folk!!
dom försökte sno bilen mig igen i natt!!  var en kille i bilen sa pappa och en blondin som stog brevid och vaktade..
är så less.. men pappa skrämde iaf iväg dom!
kommer dom tillbaks så blir jag allvarligt galen..
och när jag ser blondiner här i valbo nu känner jag hur det spänner i händerna nästan!
men man får väll hålla igen antar jag!
men jag hoppas dom får tag på dom jävlarna!!

puss på er som inte snor bilar och låter andras grejer vara! :*

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback