söndag!

fattar inte varför söndagar alltid är så förbannat tråkiga! :P
apelar ingen roll om man gör det man tycker är det roligaste som finns så känns det ändå bara blä :o

aja.. varit och kollat på gardiner/draperi till jonas lägenhet i dag.. men han hiottade inget.. men det gjorde jag till mitt rum! ;) haha
så har vi grejat lite med att kört pappas bubbla till garaget och tagit jonas volvo från garaget och lite sånt :)

Så är jag SÅ GALET JÄVLA GLAD! :D
tihi... i söderhamn så sa jag att jag ville ha en bubbla igen.. så perre sa att vi fick köpa en för 1000 som han har står.. men så ringde perre till pappa... så får jag den som sponsring! :O:O:O
DÅLIGT GLAD TJEJ!!! JAAA! :D
en stor fet kyss ska han ha!! men det får frugan hans ge han från mig! ;)

den här helgen har varit super!

och i kväll blir det mys med jonas och kolla cars 2! ;) <3

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback