Helt jävla slut!

ilar i tanden jag bet en järnbit i i går.. och har tok ont i ryggen!!
ska ta å bädda ner mig tror jag...
jonas skulle komma och kolla på film.. men värkar som grisar hinner lära sig flyga innan han kommer! :p

har iaf hjälp jonas måla 240in i dag..
så har vi lastat min pärla (1600an)! så i veckan är det hon som jag ska lägga ner lite kärlek till..
eller nja.. ta ur motorn, för den ska i min bubbla ist.. för jag ska nog kosta på fin bilen min ett b23 block ist och ett par nya förgasare.. känner att jag inte orkar lägga ner an massa pengar på nya stakar, 2 kolavar och borra b20 block till 93 borr... blir för tunt så kommer bara spricka igen! :(
men hon går nog med en b23 också! :) far jag hoppas på!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback