hello fredag! :D

efter skolan drog jag till pyret för lillebror var där och klippte sig! :)
haha gofisen.. så valde han lila sprayfärg för då blev han lika mig! ;)

är nu hemma och väntar på käk!!
och eftersom jag städade i går rensar jag ur garderoben i dag!
skulle gjort det i går också.. men drog till garaget med pappa då ist! ;)

i morgon ska jag vara med bror medans han är här och på söndag blir det jobba!!
ska jobba ist för emma.. så då får hon ta min lördag nästa helg så jag kan åka och kika lite folkrace i falun! :)
får se om hon åker mig gammelbagge då.. då är den ju nyrenoverad isf.. så kanske ska slå till dådå?? ;)
haha.. då stryper nog farmor mig! (på hennes gård bilarna står) :p

Kommentarer
Jossan

Dissar du min födelsedag, VAVAVAVAVVAVAVA!? ;) <3



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com
2011-10-14 @ 16:11:55




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback