awsome!

har hunnit mer än förväntat i dag! :)
han träna lite på engelskaglosor till provet innan jonas kom och samtidigt kollade jag på full frys!! :)
haha.. dom är så jävla bra!! :D
iaf... när jonas kom så drog vi till gymmet i ca 1,5-2 timmar!
efter det belv det garage en stund och kolla hur det gick för far!!
börjar nästan bli lite avis på bubblan han ska åka på gotland nästa år!! satan vad det låter gött!! :)
hoppas den går lika bra som den låter bara ;)

aja.. nu har jag haft i lite color reflex, så nu är mitt hår lila å fint igen ist för grå-lila-rosa dassit :p
haha skönt.. men orka inte föna.. så jag får blunda när jag kliver upp i morgon.. antar att mina lakan kommer bli knalllila! men det blir nog vackert det åå!! ;)

så nu när jag varit duktig och gymma å greja kryper jag ner med jonas och godispåsen i sängen och kollar full frys ;)
HEJJA MIG!

Kommentarer
Jossan

Ta det lugnt med godispåsen pillis och jonas, hoppas den är gjord av latex....

;)))



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com
2011-10-17 @ 22:06:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback