wtf??..

Jag sov till 10.30!!
och det händer inte ofta.. :O
men skönt vare.. och det behövs nog, för i morgon så kommer lillebror hit på morgonen så han slipper vara på dagis! och då blir det inte till å sova länge!!! ;)

I går tycker jag att jag var riktigt duktig, efter jossan åkt och pappa och jonas var i garaget och fixade kylarrören på bubblan, så städede jag hela lägenhetet och vek om allt i linneskåpet! go pillan!!
Så i dag tänkte jag då fortsätta men att städa igenom klädkammaren!
ska även försöka få syster att städa hennes sida.. för hjälper hon inte till denhärgången bryter helvetet lös!!!
blir så less.. -.- det är så kul å lätt att stöka till och sen när man ska plocka undan de så får det hellre ligga i 2-3 månader.. trodde det bara var småbarn som gjorde så.. men tydligen inte!! -.-

aja.. möla frulle, städa, durscha, åka till farfar som fyller år!! :) , och sen hem till mamma och hälsa på hundvalpen som kommer i dag!! :)
fullfart!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback