whose bed have your boots been under?

kom hem från skolan typ 20 i sex.. tokhungrig!
ingen hemma.. så ringde pappa.. då var han i garaget å har inte gjort någon mat!!
jippie!!! så nu står jag å kirrar käk!
medans kattfan springer och snor kött så fort han får chansen!
och går jag i närheten så blänger han på mig och fräser.. och spelar ingen roll hur många gånger jag knuffar ner han.. så hoppar han upp igen!
ända tills han insåg att jag steker köttet nu.. då blängde han på stekpappan och gick! ;)
kattfan! galen är vad han är!!

jag börjar bli allt mer och mer förkyld.. men tycker mest synd om min stackars pojkvänn som är ute på juor jobb i 40 graders feber!! <3
hoppas han får hem å lägga sig snart!

för mig blir det sängen efter maten och kolla på scoobydoo! :) ÄLSKAR TECKNAT!!!
allrahelst scooby doo! ;)

kör en dagens låt åå!!
älskar denna kvinnah!!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback