USCH!!

var ju på breaking down i går!
jag tyckte den var DÅLIG!!
spårat ur totalt!!
och joag som är AS KÄNNSLIG för brutna ben och sånt!!
så ska hon självklart börja bryta ryggen och skära upp magen och plocka ut ungen och ne!!
FY FAN...
var på vägg att tuppa av!! fick gå ut från bion.. var så jävla vit i ansiktet så till och med jonas blev skrajsen!!
missade slutat!! men alla andra kollar ju på den så dom kan berätta..
men för mig blev det bara bortkastade pengar!!
och sånadär grejer borar sig in i skallen på mig.. kommer gå runt å tänka på det där i en vecka!! :(

nalle puh är nog lagom för mig känns det som för tillfället!!;)

Kommentarer
Jossan

Förlåt för att jag inte varnade dig. Det kommer lite fler "groteska" scener i nästa så du vet :3<3



2011-11-18 @ 19:19:09




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback