tuff turf..

såhär lörda kväll, efter jobbet, jack har slocknat och pojken min är 11 mil härifrån..
vad hittar man på då??
jo.. pappa hittar nå film som värkar bra och fram med godis påsen, hoppa i mjukiskläder och krypa ner i envarsin fotölj.. ( eller nja.. pappa brukar vräka ut sig i soffan och jag knölar ihop mig i en fotölj..men det lät bra) ;)

och i dag blev det då tuff turf..
en film som pappa kollade på när han var ung.. den är från 85, tror jag de var..
men den var ändå skapligt bra!
lite kärleks drama, action och några idioter till killar! ;)

handlaro om en kille som ofta hamnar i trubbel och nu har dom flyttat till en ny stad..
där han hamnar i ännu mer trubbel... för en tjej då ofc..
som har kille, så blir det typ krig där emellan!

se värld, såhär en dyster lördags kväll!! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback