sweet home!

jahapp!!
tillbaks hemma i valbo igen då!!
blä.. skola i morgon!! hade lätt kunnat stanna några dagar till!
i morse blev man ju sörvad med hemkokt tomtegröt, ågg å oboy, go mackor!
efter det så bjöd jonas mamma även på kaffe och kanel sockerkaka åå sånt gott!!
(å jaa.. jag har börjat dricka kaffe, dum som man är!)

menmen.. slut med å bli bortskämd!
ny vecka, nya tag!!
ända man kan göra är att längta tills på torsdag när man ska på brynäs match med snygging jossan! (hockey jossan) ;)

nu är det 2 veckor till ledighet.. nästa helg blir det jobb!! :p
känns som jag skulle lagt lite omsorg på mina finbilar också!!
hua...


Kommentarer
hockey jossan ;)

längtar till torsdag jag med :D <3



2011-11-20 @ 22:17:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback