sjukling??

japp.. tror det är nå skit på g nu!! :(
hua.. jag vill inte!

iallafall så hade vi samtal om betyg å sånt på frisör.. är ganska nöja faktist! :)
men efter mitt samtal så fick vi bara mindre och mindre att gör så tillslut satt alla och det blev bara skit :P
och då blev jag bara mer och mer trött..

nu sitter jag nerbäddad i fötöljen och har nyss pulat i mig 2 alvedon och hoppas att jag känner mig lite piggare!
kanske borde ta det lugt efter som jag lär vara frisk i helgen och jobba.. men vem fan har tid med det då!? :(
får dricka massa te och knapra alvedon så går det nog ;)

ska nog iaf med pappa till köpis och panta! WOOHOO! xD
sen ska jag bädda ner mig igen! och kolla på knight rider! bästa som finns! <3


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback