nu gör jag kväller!!

I dag har jag spenderat dagen med jossan.. eller som jonas säger-"hockey-jossan".
haha..
köpte ett par svarta mjukisbyxor, en svart mjukiströja/munkjacka (eller vad det heter) och en parfym! :)
har lyckats fått motorolja på ALLA mina mjukisar.. hhhmm undra varför ;)
och mjukiströja så har jug hur många färger som hellst med inte svart!! :p
så var tvungen att köpa ;) tihi...

efter det så drog jag å pappasen på folkracemöte, så jag missade brynäsmatchen.. men hörde att dom gjorde bra ifrån sig! :) awsome!!! :D

och nu sitter jag hos jonas, sover här i natt!! MYYYS! :)
ska kolla film och äta kaka! :)

och i morgon kommer andra jossan hit. (kak-jossan, som jonas säger, han kan inte skilja på dom ;)
mer mys! :)
PRIMA!!!!

nej godnatt med er!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback