I survived =)

japp.. överlevde faktist öppethus i går!! ;)
men är död i dag.. känns det som!
för när jag komm hem var jag så trött så jag inte kunde somna! -.-
men det gick tillslut det också!! :)

nu sitter man nerbäddad i soffan hemma hos jonas! (sov här i natt) :)
ska greja lite frulle och kolla på en film tror jag!
börjar 9.10 men känns som man skulle behöva sovmorgon nån timme extra i dag! ;)

jonas konstverk på min rygg.. det var typ för 100 år sedan känns det som!
men fortfarande lika sant!! :D

Kommentarer
Anneli

Inte visste jag ...att han har sådana talanger!



2011-11-24 @ 08:34:56
Anneli

De visste jag inte! Där ser man dolda talanger-med lite träning så kanske det kan bli andra motiv än bilar...



2011-11-24 @ 09:30:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback