Friday!

snacka om kaos fredag!
vaknade imorse med faber, igen -.- och var kissnödig som as!
gick på toa, och det sved så tårarna nästan rann! :(
så ringde till hälsocentralen och fick tid kl 11!
så åkte till skolan innan, då vi blev makad av 2orna! kände knappt igen mig skit nöjd! :)
efter det åkte jag till hälsocentralen.. och efter jag gjort urinprov åå den skiten åå kom in till läkaren igen så kollade han på mig skit allvarligt (blev nästan rädd) så sa han.- Det var tur du kom, du har et kraftig urinvärks infektion, hade det gått några dagar till så hade det kunna gått så långt att urinrör å allt blivit iflamerat!
jag blev SKRÄCKSLAGEN!
så nu knaprar man alvedon och antibiotika! YEEY!!

tur bror kom hit i dag så han håller humöret uppe på mig! :)
goaste lillebror! <3


nej nu blir det nog film.. eller så kanske jag gluttar på idol! men dom har ju förstört läkerolarena!!
vart är alla snygga svettiga hockyspelare!! ;)


bild när jag blivit stylad av 2:a
ganska dålig bild.. menmen..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback