stel kärring..??

ungefär så känner jag mig i dag :P
haha.. spände ju min gasvajer som tusan så fick stå och gasa.. det känns i högerbenet i dag!! :p
och ont i axlarna.. även fast den inte var tungstyrd alls längre! :o
men man tar väll i lite mer än vad man behöver i bland när adrenalinet pumpar! ;)

hade beslutsångest i morse om jag skulle till skolan eller inte.. men jonas skjutsade mig! :)
var i köket/bageriet hela dagen!
gjorde student mat.. som vi ska servera i morgon! :)

fortsatte även i köket när jag kom hem.. har bakat rabarber paj- med lite hallon och blåbär i också! :)
så har jag gjort 4 olika sorters muffin! :)
med olika bär och ett lass med rabarber! annars bara vanlig vaniljsmet :P

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback