nu jäklar är man på G!

jämt när jag är sjuk eller mår dåligt.. så blir jag så jäkla rastlös att jag blir sugen att städa.. vet inte hur många gånger jag städat lägenheten åt jonas ella damsugit och gjort mat hemma hos pappa :P
HAHA..
och tänka sig.. nu så håller man på och städar och möblerar i rummet.. håller även på att hjälpa systeryster på samma gång.. som nu flyttar till pappa på heltid..
Vet inte om jag ska vara ledsen eller glad..
Älskar min syster skit mycket.. bara det att när vi är tillsammans förlänge så blir vi så less på varandra att det flyger dörrar och vi kan inte prata för vi är så hesa efter att skrikit åt varandra..
så låt säga.. ett halvår-ett år.. tredjevärldskriget?

men hoppas att vi kan hålla sams skapligt..
2 tånåringar.. Jag med mitt heta temprament.. och mickis i den värsta perioden med tonårshormoner..
säger bara stackars pappa..

men håller med han.. om mamma och pappa aldrig skiljt.. hur hade det varit då, nu?.. hhmm.
vemvet? :p

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback