nationella..

juppjupp.. nyss haft nationella prov.. i matte.. jävla bajs,skit äckel ush..
sista uppgiften som man ofc kan få mest poäng på, handlade om medelvärde.. eller vtf det heter..
och jag blev SSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR hjärndöd! :(
glömde totalt dort hur man räkna ut det! Så.. ja.. när jag kommer utanför dörren så kom jag på hur man gjorde!!
SKIT!!
Och nu har vi skit lång rast..
så spenderar den i biblioteket och ska försöka göra klart upgifterna i svenska.. är dom inte inlämnad innan fredag.. så IG!
Håller även på att laddar upp inför träningen ikväll! :)
har inte fått sovit så mycket i natt heller.. kramper och skit.. BLÄ!
känns som jag skulle haft huve kvar på kudden i dag..
men men.. nu sitter man här..
bara att hålla ut! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback