Lite efter tävlingen då..

jaha.. ska fatta mig kort!
Heat:
1: 4a
2:gashäng och sandvall!
3:5a
4:4a eller 5a, vet inte riktigt :P
5:5a.
ingen final..
hade startnr. 221 och kom på 21 plats :P
blev inte riktigt som jag tängt mig, men jag är supernöjd.. den gick inte som den skulle alla heat.. andta heatet i starten så dog den.. den så stod tändningen helt fel.. Så i dag sista heatet så när jag tröck full gas så gasade den halvt! :s
aja.. fick iallafall inte bilen med mig hem.. utan tjernell köpte tillbaks den!
blev riktigt ledsen trivdes sam fan i den där skrothögen ;)
konstigt nog..

lite bilder iaf då..


kan ju inte alltid gå bra! ;)
Men gick ju bättre för mig än för jonas! :P
finfint :P



efter vi målat den!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback