Jag+järnstaket = SANT!

gulligt va.. eller nej, jag tycker ju inte det.. järnstaket=hata!
I går på träningen så var det jättevattenpöl före asfalten så fick inge fäste och det understyrde lite.. BAJS!
Sen blev det jätte fäste snurr och PANG.. en staket! WOOHOO..
Piss äckel blä!

Och styrningen slutade fungera! men som tur var.. var vw fantasten rejo där.. han är finsk och kan inte svenska, men pappa förstår han tack och lov.. han sa att axeln som går ur knuten till styrningen kan kugga över.. så håller tummarna att det är det som är felet..
lite lustigt. innan vi riktade den gick det inte att styra till höger men till vänster.. och nu går det inte att styra till vänster men till höger..
Men hoppas vi får iordning det till lördag.. för då åker alla andra till ljusdl och kör.. så då får jag har banan för mig själv.. och då är det bara nöta! :D
Men innan styrningen slutade fungera ver det som att ratta en vectra.. VÄLDIGT lättstyrt..
Roligare att ha nå att brottas lite med ;) haha..

Menmen.. resten är bara plåt, som pappa säger. :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback