jag är grymt duktig i dag! :)

jupp jupp.. så är de!
I dag knatade man till skolan.. hade engelska och matte, sen idrott, orientering i hemlingby. Och vi gjorde VG barnan. hittade alls utom en som dom förmdligen kastat in på en annan stig. men fick poäng för den ändå för vi ringde läraren när vi var där :P
Sen när jag kom hem kl3 låg syster min fortfarande och SOV!!!! :o
Och nu sitter jag och skriver på raportupgiften som lär vara inne i dag, och den som inte gör det får IG i svenska.. ingen press alls.. hade ju iallafall gjort framsidan! Men nu är det inte mycket kvar.. bara 3 sidor! ;)

nej ska försöka koncentrera mig på den där skiten nu och försöka få det klart iannan 12 i natt ;)
Så hejsvejs så länge!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback