i går var jag RIKTIGT DUKTIG!

sorry.. han inte blogga nå i går..
för i skolan satt jag knar ca 2 timmar extra. satt med specialläraren i engelska och försökte läsa igenom min engelska bok.. det är inte så många som fattar hur segt jag igentligen läser för att överhuvudtaget ska fatt vad det handlar om.. och 3 gånger värre när det gäller engelska.. så 70 sidor läste jag på 3 TIMMAR! :o
blev iallafall klar till halv 4.. så ja.. var en arning trött efter att läst ovabrutet i 3 timmar..
men pallrade mig iallafall iväg till bussen. hoppade av vid garaget och åkte med pappa till träningen.. vi hade 21 pers. som tränade! :D
grymt.. mycket pengar till klubben blev det! :D
kom hem kl 9. då dmällde jag och pappa i oss pizza så blev jonas precis klar med juor jobb då.. så han kom och sov hos mig i natt! :)

Och nu sitter jag återigen i skolan.. har nyss haft datakunskaps prov.. -.-
fattade verkligen INGET! :o
plus att jag är tröttare än vanligt.. och irreterad på ALLT!
nervös och sjukt taggad inför tävlingen i halgen!
nr 221 i år.. låter som ett bra nummer.. :)

bye så länge..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback