I dag är jag grym!

iallafall så känns det så..
gått till skolan fast jag var halvkrasslig i morse och urinvärks infektion så jong håller på att krivera!
Men det var iallafall ingen dålig dag.
Varit i kök och bageri hela dan.. skönt faktist! :)
Fick sluta runt tre tiden tror jag.. hade ingen koll på klockan alls :s
(haha.. senaste tiden har jag virit flumm och helt mongo!)
Men iallafall åkte jag hem och käkade..
och nu har jag varit ute och rört lite på döfläsket.. så gick jag och solade!
(fuskade lite med träningen i går, för vi åkte och hämtade bil och en massa grejer i bollnäs, efter som jonas fått garage i gävle.. så tog det i dag istället)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, bytasängkläder och sen bädda ner mig och kolla lite på BONES!
älskar den serien! och nu har vi alla sesonger hamma! :D
LOVE IT!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback