hos marta!

haft nationellaprov nu på morgonen, engelska listning and reading.. kan säkert inte ens stava till det :P
iallafall gick det superdåligt!!!!! :(
men efter mötte jag Marta och nu sitter jag hos henne .. var klar runt 11 tiden tror jag.. nu sitter jag och väntar på svenska lektionen som börjar 14.20
ska komplitera muntligt.. och dom som inte behöver det blev ledig resten av dan! det suger! :P


åkte till garaget i gå också.. och jaa.. vad ska man säga:P
fördet första när jag skulle gå och köra fram bilen så sa pappa och tomas åt mig.- glöm inte att lägga ur växeln innan du startar..
och svaret jag gav dom blev.- så dum är jag väll inte..
bara det att om jag säger så eller om någon säger åt mig så blir det helt fel.. så jag startade bilen med växeln i.. pappa och tomas började asgarva åt mig :P

det värsta är att jag gjort liknade förr.. och då satt jag och skulle borra :P
hahaha.. och det gik inte alls inget hände.. och då sa jonas.- men borrar du inte åt fel håll då..
jag.- NEJ, TROR DU JAG ÄR DUMM I HUVET!?!?
så jag tröck mer så plåten buktade ut på andra sidan.. bara det att när jag kollade ner på borrmaskinen så... ja.. jag borrade t fel håll!

Så nu är jag HELT dumförklarad! :P

så alla vet! :P

här har ni mongot själv..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback