Grymt skön fredag!

hihi.. i dag började jag halv ett.. och fick sluta halv 2! :D
bara det att jag vaknade sju av mig själv.. men då gick jag hem till jonas.. och somnade om! :)
sen åkte vi runt lite och till hans garage.
sen åkte jag till fjärran.. på den ända lektionen som var idrott-simmning! :)
simade en halvtimme. resten av tiden blev i bubbelpol och bastu! GRYMT SKÖNT! :D

sen var jag, jonas och mamma på Ö&B :P
och nu sitter jag hemma vid datorn och spelar baking life som jossan fått mig beroende av :P
Och snart blir det stan med jonas! :)
Fika&BIO!
fast 5.. och paul walker. NAMNAM!

Och föresten är jag sjukt STOLT.. hahaha.. Fick i mig en HEL pizza när vi var i garaget i går xD
haha.. annars får jag bara i mig som mest en halv :s


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback