bollnäs-söräng.

jupp åkte uppåt i går (lördag).'
hämtade en open kadett, bakhjulsdriven, så klart!
men åt jonas.. hämtade den hos mäsken i söderhamn! :D
fick med oss volvomotor och drivaxel till vw och en helhög kylare och stötdämpare! :D
en massa skrot.. jonas som åkte upp för att STÄDA gården!
Och i går när vi kom upp så fick jag ratta gräsklippare! HAHA det var skit kul.. gick ganska fort i nerförsbacken.. :P
haha.. peter asgarvade när jag kom och körde på full gas i backen utanför deras hus :P
GRYMT!

i dag ska vi till långvinn och lägga i båten! :)
förmodligen åka lite båt också.

Och lite sur är jag.. har varit med på crusigar i 3 år.. men var inte i gävle i går... Så var det mycket bubblor och 1600.. SUR som satan blev jag när jag fick massa mms av pappa på alla vw bilar!
och han blev erbjuden en för 20 000, en blå med vita ränder :P
så jag påminde han om att jag bir faktist 18 snart.. aja.. ett år! :P

haha.. får se om jag lägger upp nå när jag kommer hem.. eller om jaglägger mig i sängen och dör på en gång!
det återstår att se! kram kram så länge!

Kommentarer
Enander

Sv: Hahah din pappa är fan smart, va en asbra teori ju :P hehe



Blogg: http://enaander.blogg.se/
2011-05-08 @ 14:38:05




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback