typ DÖD!

när jag skulle få jack och sova middag så somnade jag också till en början.. Och nu är jag helt slut.. :o
har gjort kakor och muffin med mickis och jack.. fast ööh.. jack vet jag inte om han bakade så mycket..
Tror jag ska bädda ner mig i sängen och vila ett tag nu.. jack och pappa har åkr till köpis.. så då passar jag på..

Mitt i allt liv kom jag även att tänka på.. Ganska många och ofta säger folk.. "Man skulle varit liten igen, det var så enkelt då"
Visst dom har inte direkt pojk/tjej problem eller problem med ekonomin då..
Men fatta dom som inte kan prata riktigt.. kan inte berätta om dom har ont.. kan inte säga att dom är hungrig.. dom skriker och grinar.. vi blir irriterad och frågar vad det är för fel.. men vi fattar ju inte vad dom vill..
Så dom kan ju inte ha det så lätt endå.. (?)

Kommentarer
Angelina

sann text det du skrev i andra stycket!! :)



Blogg: http://leath.blogg.se/
2011-03-04 @ 08:56:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback