trött..& barnvakt!

Haha.. tack och lov är jag barnvakt till bror min som kan sitta still och vara lugn!
Fast han har det lite jobbigare med att kunna hålla tyst..
Han kom runt 29 över 6.. Har suttit still i soffan HELA tiden men dessvärre sitter han och komenterar och rätt vad det är kan han gorma (typ)- PILLAN KOLLA! TÅGET RAMMLA!
haha..
Nu skulle han ha tejp bit.. så frågade jag. en stor eller liten... och alla barn brukar ju vilja ha stor! Men nej då han skulle ha en liten ;)

Sitter för tillfället hemma hos jonas.. sov här i natt så dom fick skjutsa hit jack i morse.. för jag tänkte inte GÅ hem kl 6..
Får se om vi går hem snart.. nu när man börjat piggna till! ;)

bjuder på lite morgon bilder..


Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback