ska jag kanske klara mig?

inte spytt eller nå än.. mår bara illa.. men antar att det bara sitter i skallen för har varit det sen pappa sa att han var magsjuk!

I dag spenderar jag fortfarande min dag i sängen.. skulle vilja ut och gå och få lite friskluft efter att lega instängd i en vecka!!
Tänkte även ta och ringa morfar och höra hur det är med honom :)
käner mig på ypperst bra humör i dag.. men det kan ju vända fort de åå.. mens på väg.. vilket innebär att jag har mensvärk... fast den är inte alla lika kraftig sen jag började med p-ring! :)
Måste vara bästa uppfinningen :)
Jävla p-piller glömmer jag bara bort! haha..

Satt och kollade på lite gammla bilder i går i min ensamhet.. gud vad jag saknar mitt långa hår!! :(
Visst att mitt växer som ogräs, men vill ha det lika långt nu på en gång.. så tror jag att jag ska "raka" med 2 cm kvar.. lite under vid öronen så jag kan dra bak håret i moekan.. :)
Vill även bleka ner det till sommaren! men det får pyret göra.. jag är ganska petig med mitt hår! :P

Buss och kran

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback