segt!

lite slemmig i hansen och täppt i näsan nu bara.. annars är det jäkligt bra tycker jag..
har inte spytt än så länge.. och hoppas att jag inte gör det heller.. törs nästan inte äta.
Har inte ätit så mycket i dag heller.. så är ganska hungrig!
Och håller mig fortfarande på rummet i min ensamhet..
Har kollat lite på one tre hill.. :o
Vilket jag blir chokad över själv.. men ofta är jag så att börjar jag väl kolla på nå så måste jag fortsätta bara för att se vad som händer.. så länge dom inte bryter nå ben!! ofc..
Men tycker den serien är ganska okej! :)

Har ingen arning om vad jag ska göra.. har god lust att gå ut i det här härliga vädret.. men nej för man lär ligga kvar i sängen! :(

Bajs på de!
Buss och kran..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback