mitt liv för tillfället...

Har nått botten! BOKSTAVLIGEN!

Jag har varit hemma och varit sjuk sen i torsdags.. mamma ringde i helgen och sa att morfar har fått en propp i benet så han har inte kunna gått och blodet har ju självklart då inte kunna cirkulerat som det ska.. Och nu när jag är så pass frist så jag kan gå tilbbaks till praktiken i dag.. ja då har pappa åkt på magsjuka så jag får inte gå till praktiken för smittrisk.. och det är ju förståligt ändå!
Men helt ärligt.. det här har inte varit min månad..

För tillfället ligger jag i sängen och kollar på tv.. inte för att det är mycket att kolla på.. Och min dvd fungerar inte, så kan inte kolla film.. och VÄGRAR gå utanför mitt rum!
Och våran dator vi har gemensamt i vardagsrummet har kraschat.. woohoo!
Tur jag har skoldatan hemma.. har iallafall nå att roa mig med!
Tänkte kolla film på den men det är ju inge kul det heller för den börjar ju knaka och brumma som ett flygplan! :o


Så nu ligger jag då och tänker istället.. vad är meningen med livet. Iallafall mit, för tillfället..
Men igentligen.. Vi föds, och barndomen och uppväxter beror ju på hur föreldrarna är och hur man her det hemma.. Och ööhh.. ingen familj eller människa kan väll vara perfekt.. jag menar alla har ju sina brister! Sen börjar skolan också.. man blir ofta trött och grinig när man kommer hem iallafall högstadiet- Gymnasiet.. men känner sig stressad, man ska ha klar läxor och inlämningar.. för att klara betyg för att sedan kunna skaffa jobb, och tjärna pengar.. Man kommer sen upp i jobblivet.. man jobbar och man tjänar sina pengar.. men tillslut orkar man inge mer. jag menar det finns gränser.. plus att vissa får jobbskador,, vissa har medfödda skador.. vilker gör att dom kanske inte kan jobba mer.. man sliter ut sig..  Bara det att ALLT i nutid och en längre tid tillbaks är om pengar! ALLT är pengar!
PENGAR PENGAR.. som alla inte har.. och kan därför inte leva.. sammhället är sjukt!

Ber om ursäkt för dom som tycker min blogg är grymt deppig just nu.. men det är hela mitt liv för tillfället..
Men det blir snart sommar då kommer det bli bättre för då släpper jag ALLT!
Då är det endast folkrace och bilar som gäller.. jag lovar er att det kommer ni märka! ;)
Buss och kran.

Kommentarer
Marta - Bloody Mary

vet du fröken sterner? jag tycker du är värd att påminnas om att jag älskar dej <3



Blogg: http://martanilsson.blogg.se/
2011-03-18 @ 12:08:16
pillson

det värmde! :) och du ska veta att jag älskar dig också! <3



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2011-03-18 @ 13:49:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback