min morfar är KUNG! :)

haha.. ringde nyss och pratade lite med morfar och hörde hur det var..
Och där var det full fart, han är sån som inte klarar att sitta still ;)
Så berättade han att han fick ta sprutor själv så säger han.- Ja så får jag ta nå sprutor själv som ska lösa upp proppen. Men det är som att ha en sån där jävla piercingsalong här hemma!

Haha.. älskar min morfar! humor,snäll och omtänksam.. kan inte vara bättre! :)


Vet inte alls vad jag ska hitta på nu! får se om jonas skulle offra sig och komma och sova över..
Gobiten min..
Så  Saknar min lillebror.. så det blir lite fart här hemma.
Och blir inte jag dålig över natten så kommer han i morogon! :D

Bjuder på en muppbild på mig och jack, tror han var nästan ett år där.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback