men bra!

börjar bli förkyld NU... och praktiken börjar på måndag.. hoppas det inte slår till så hårt så jag inte missar den! :o
Får se om man åker och kollar rally när jonas slutat i dag.. men kolla på hockey när folkrace brudarna spelar ska vi göra iallafall! :)
Och handla mackor och sånt till bilresan i morgon ner til vimmerby.. kommer dö :o
Sitta still i en bil i ca 12-14 timmar.. Visst jag älskar att åka bil.. men jag bokstavligen. Kan INTE somna.. för jag måste kontrolera när den andra kör hela tiden.. vet inte varför.. men det är nå av minna mupp ideer :P
Men vi ska iallafall åka senast halv 6 på morgonen.. Så får väll lägga mig extremt tidigt i dag istället :P

Men vi får hem en finbil iallafall.. det gillar vi.. eller ja.. det är ju jonas bil.. men säger som perre.Han hamna i rätt familj. För vi fick han att köra volkswagen.. och nu är han fast! :)
Så snart har han 2 folkrace folkor (+ en bubbla som ska byggas) och en opel! :D
Så det tar sig!

Denna skönhet vi ska hämta!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback