jahapp..

Då har man pallrat sig upp till datan..
Blev ju dösjuk under resan ner till vimmerby.. trodde jag skulle dö på hemvägen, så natten till, och hela måndagen hade jag 39-40 graders feber.. hemst roligt! inte..
Har inte haft mycket ork i kroppen.. har legat som en död valross i min säng.. Med överdos på nässpray! och alvedonen har varit till nytta också! Men i dag är jag mycket bättre. :)
Nu har jag bara 37,8 Min normala ligger väll typ på 36,5.
Tycker det där är lite mysko.. att alla har så olika krops tempraturer. Jonas har 37,5 som normalt..

Iallafall så har jag ont i näsan!! alltså RIKTIGT ont! har den där otrevin Menthol, nässprayen.. visst är den effektiv för stunden.. Men stark som SATAN! tror den har frätit sönder min näsa! När jag snyter mig börjar jag blöda! :o
Så jag vanar er med känsliga slemhinnar och sånt.. fy.. inge kul alls! :o

Sen tror jag inte att jag har så mycke kul att skriva om.. sjuk, trött och deppig.. Då är jag inte så påhittig av mig.. eller snarare.. jag orkar inget! ;)


Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback