jag får PANIK..

vill hitta på nå.. typ göra vad som hellst!!!
hellt köra bil då. för nu stramar det i gasfoten!! :(
men, ut och gå.. snökrig.. vad som helst.. är less på att sitta hemma nu.. skit trökigt!

Pappa skulla lägga jack för att sova middag.. båda somnade..
Syster min är lite halvputt och ont i knä så antar att hon inte vill ut och gå eller nå!

Och jag har en mensvärk som jag skulle kuna döda för att bli av med.. :(
Och jonas åker till bollnäs nu när han slutar typ 2 tiden..
kanske åka till farmor och farfar när pappa och jack vaknat? ingen arning..

snälla, söta, fina älskings polkan.. tinafram nu!! <3


Kommentarer
Marta - Bloody Mary

ska vi klippa lite hår å kolla på en film till veckan då snygging? :)



Blogg: http://martanilsson.blogg.se/
2011-03-19 @ 23:18:01




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback