jaaaaa.. dåligt med inlägg.

jo det är ju så nu för tillfället..
men inge kul alls att skriva när våran dator ballar ur hela tiden och startar om sig.. får skriva samma inlägg 5 gånger innan det funkar.. INTE kul!
I dag så har jag varit sista dagen på medam.. sen ska jag ju ta igen på påsklovet..
Men i dag var det skitkul.. dom ville se vag jag gick för på slutet när det kom som mest med kunder så jag fick ta typ alla beställningar.. och det var tok kul! :)
lite mer utmaning.. vilket jag älskar! tihii..
Får se om ulla-britt hör av sig snart då så jag får jobba lite helger :)
I vilket fall som helst kopte jonas en bubbla i dag.. som JAG blev tok kär i!! jag hade kunna börjat grina för jag var så sur, får inte köpa den av jonas heller.. jävla snåla gris till kille men har i bland! :p
haha.. nej då! men ändå..
Nu sitter vi i bollnäs... spänderar helgen i söräng och ska skruva lite.. sååå jävla skönt! :D
Få in lite feeling igen.. bara det att det är 100 gånger kallare här.. :(
Och snart blir man bjuden på mat av jonas syrra linnea!
Namnam.. tror jag iallafall att det blir! det luktar gott iallafall! ;)
Skriver och uppdaterar om hur det går i garage sen! ;)
Buss och kran.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback