inte igen..

jätte snorig.. hostar och fryser!
Förkyld igen?  orkar inte.. får jag så där hög feber igen så gräver jag nog ner mig några dagar!


Men pappa är ialla fall mycket bättre.. det glädjar mig! :)
nu när han varit så dålig fick han så ont i benen och kroppen så trodde det var nå skov med ms:en..
Och det är skrämmande.. för när det blir så vet man inte om han bara bli värre eller om han blir lite bättre igen..
Och jag kommer bli grymt ledsen ifalla pappa blir utlottad eller blir sämre tills gotland så han inte kan köra..
Då bryter jag nog ihop.. vill verkligen att han ska få köra där, hans sista år!

Min pappa är verkligen min värld.. jag önskar jag kunde få han frisk.. men jag kan inte..
Jag känner mig hjälplös.. så i bland kan man undra.. vad känner han?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback