helt slut!

jag är trött. jag har ont. Men jag har världens härligaste apu plats, Madame (köpis)! :)
först när jag kom in och en av tjejerna presenterade min handledare.. så tänkte jag bara herregud.. hon såg ut som värsta surkärringen.. men sen så visade de sig att hun var ur gullig.. jobba 8.30-16.30 och tiden gick super fort. fick ta lunch när jag ville.. sen rätt var det var så kom hon och frågade om jag inte börja bli hungrig.. då var klockan helt plötsligt halv ett.. trodde det bara gått nån timme! :o

haha.. men det är bra!
Och super söta tjejer som jobbar där.. :)

Men nu är jeg helt slut.. kom hem.åt mat. Gick och handlade åt min stackars pojkvänn som ligger med 41 graders feber! Och nu sitter jag med syster min.. Ska färga hennes hår lite ljusare.. sen blir det att kolla big brother! :p

Nej ger mig med dator för i dag..
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback