hell yee! :)

vaknade halv 8 i dag!!! och var skit pigg :o
Visserligen däckade både jag och jonas kvart i 10 i går.. haha, och det är inte det vanligaste ;)
Och nu har jonas däckat i soffan ingen.. ska snart äta frukost. och sen ska jag, pappa och jonas sitta klistrad vid datan. kl 12 kommer anmälan ut till folkracefestivalen på gotland :)
Och man lär skynda sig om man ska vara med för det brukar vara en del som sitter som hökar. så anmälan blir full fort! :P

Och våran dator hemma håller på att fuckar ur.. så pappa grejar med det nu.. ska man kolla film på youtube eller nå sånt så stängs den av.. och nu tar den inte emot internät.. så den värdelösa skoldatan kom till nytta och gör nå bra i dag.. för den funkar internet på! :)
haha.. ingen arning vad som händer emot kvällen väntar på svar från Marta. för om jag inte minns helt fel skulle jag fixa håret på henne i dag! ;)
Men sen så ska ju hon svara också! jäkla mupprumpa.. svår att få tag på.. :p

Så vill jag göra en till tattuering men vad? eller jag vet v



Kommentarer
Jossan

Marta är hemma i byn, hon åkte dit igår s¨å vitt jag vet



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com/
2011-03-12 @ 11:41:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback