det är inte lätt när det är svårt..

och det är ju ganska sant.. men ni vet ju hur grym jag är på rubriker! ;)

Ligger nu i sängen och glor lite på datorn med syster min..
Som i dag bjöd på kladdkaka, som var dö god.. skit kladdig! precis som det ska va!
Jonas sitter och surar för att bollnäs förlorade mot SAIK.. men det var tajt ett tag :)
jag skiter i vilket för jag är inte så särskit förtjust i bandy över huvudtaget.. ser inte ens bollen jag ee, helt värdelöst! en skrikrosa/orange ljus boll på en ljus spel plan! bra grabbar!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. ska iallafall spendera kvällen med jonas för vi kommer nog inte ses på hela veckan. han jobbar kväll och jag har praktiken.. han börjar halv 4 och jag slutar halv 5.. så drar han till bollnäs på torsdagsnatt och ska skruva på bilen sin..

har fått kommit ut lite i helgen åå.. SKÖNT. jag och jonas var ut och gick i dag. och i går var vi hos farmor och farfar ett tag! :)
skulle ha åkt till årsunda och åkt på isen med agnes.. men nån hade kört igenom isen.. så vi sket i det!

och min polka syns det en skimt av där nere på åkern nu! :)


Sen är jag så snygg när jag "skottar" snö.  ;)


Ville bjuda på en bila på syster också.. men det blev strängt förbjudet... chicken!

Buss och kran

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback