woohoo..

fick låna jennies dator en sanbbis! :)¨
längtar tills i morgon då jag får bädda ner mig i min egen säng.. skönt att vara hemifrån ett tag.. men det är bra mycket skönare att komma hem! :D

dom ringde från madam i går också.. får jobba lite då och då och 2 veckor och lite helger efter gotland! :)
men roliga tider.. 12.00-20.00! då sover man ju tills man ska upp och jobba sen när man kommer hem ska man ju i princip sova! :o
men men .. moneymoney!

I dag blir det pizza.. har varit och fiskat tidigare.. jack fick ofc största fisken!!! och den var 10cm. (aborre)
sen var det bar jättesmå :P
när jennie fick en PYTTELITEN.. typ 3 cm.. så började hon skrika..
- ÅÅH.. NEJJJ en fisk! ta av den!
hahaha.. trodde jag skulle skratta ihjäl mig.

mer update när jag kommer hem!
puss å kram :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback