SUR TJEJ!

på träningen i går gick det åt helvete, rent ut sagt!
när jag gasade på gick det nästan saktare den bara böa till och blöddra..
försökte ställa förgasarna men blev ingen skillnad.. vred på tänningen.. blev ingen skillnad..
sen smällde det till jäklar i min själ.. så vi lastade på den.. så skulle jag lägga i en växel.. då försvann koplingen.. så förmogligen uttrampningslagret.. SKITSKITSKIT! :(

får se om jag kanske lyckas övertala pappa så kanske jag får offra mig på hans saab.. men det tvivlar jag på att han orkar göra iordning.. men värt ett försök.. för jag vill verkligen köra i helgen..

Kommentarer
Nea

Vilken otur!



//Svar om Your Tattoo\\

Ska börja med att tacka så mycket för att du också ville skicka in ett bidrag och sedan måste jag be om ursäkt för att jag varit lite seg med att lägga in den FÖRLÅT FÖRLÅT!

Men nu ligger den upp och jag vanlde att plasera den i samma inlägg som Marta`s :) hoppas du inte misstycker!



Länk: http://lillskiit.blogspot.com/2011/06/fre3juni-your-tattoo.html



Tipsa gärna andra om att delta också, ju fler desto roligare ^-^



Blogg: http://lillskiit.blogspot.com
2011-06-17 @ 12:03:41




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback