slapp-dag!

SKÖNT.. första dagen på lovet jag får sitta och ta det lungt! :D
så nu sitter jag med datan i soffan och tvn på :D
hahaha.. ska snart pula i mig lite frukost!
jonas kom hem 6 från jobbet i morse! stackarn.. han kommer jobba ihjäl sig.. börjar faktist bli lite orolig.. han är trött jämt och inte alls som han var förr.. och stressad vad han än gör! :(
han lär även byta drivaxel på bilen vi ska ha i helgen (han hade av en i går
).. ska åka och träna lite får se hur det går.. första gången jag åker svettsdiffad bubbla.. blir väll runpall i första kurvan ;)

Iaf är jag SKIT NERVÖS inför helgen! går bra fort på bollnäs banan.. :)
men starterna blir nog mina! nu när jag får åka med lite hjutjärn, b20, ist för b23!
tycker inte alls om b23 i vw..
(för dom som inte vet.. b20 och b23 är motor till volvo. ;) )


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback