sista skoldagen!

jupp jupp.. idag är det sista skoldagen.. avslutning i morgon! :)
har ingen lust att gå till skolan alls.. menmen.. offrar mig väll på 2 lektioner iaf då! ;)

skit trött i dag åå.. dom kom och klippte gräset när jag sov.. och jag sov med fönstret öppet.. så mina ögon kliar och är uppsvälld och jag nyser som en galning!! :o
men har pulat i mig lite medecin nu och sitter med ögondropparna i högsta hugg och hoppas på att det går ner! ;)

föresten får vi se om jag hämtar min gammel 1600 eller inte.. dumjöken har ju skruvar av förgasarna och den lär renoveras.. och han tror att han får 5500 för en bil som inte går att starta! :o
less jag blir! :(
aja hoppas jag hittar nå annat spännande innan våran (smk gävles) barna!
annars blir jag grinig! ;)

har ju iaf fin bubblan.. men tror inte att jag hinner klart med den ee! ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback