regning trök lördag!

Sitter hemma hos jonas föräldrar i söräng-bollnäs nu..
blir kvar till i morgon kväll. då åker jag till sandarne-söderhamn. blir kvar där tills fredag eller torsdag!

iaf så är det ju folkrace i dag.. men kör inte efter som bilen gick sönder vilket jag är glad för!! :p
köra i detta skitväder ät inte alls kul! så var kanske nån mening med att bilengick sönder ändå.. åker nog inte och kollar heller inte nå kul å stå i regn och frysa int!
Så åker ner till "Stor stan" här i bollnäs ist med jonas och kollar lite.. vad annars finns det att göra i regnet här i byn? :P

ska lasta av finbilen i kväll också och lasta på jonas gotlandbil som han ska ta med ner till gävle :)
så får jag ner min bil till gävle nästa helg! :)
den lär riktas bra jävlar.. hahaha, den ser ut som en sne säl :P
fattar inte hur han jag köpte tillbaks den av kan tycka det är rakt riktad.. lägger ut en bil sen får ni se :p
så nu blir det fram med storsläggan! :D
kulkul!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback